hétfő

Bullet Express - Többfunkciós konyhai gép

2 megjegyzés:

  1. Én ilyet kaptam a szülinapomra. Még csak a gyümölcslékészítő és a szeletelő részét próbáltam ki - a keverő része még nem került sorra. Nekem nagyon bejött. Már többféle gyümölcsfacsaróval próbálkoztam eddig, de egyik sem igazán vált be. Ezzel pillanatok alatt kész vagyok és tök sok levet tud "kicsavarni" a zöldségekből / gyümölcsökből.

    A szeletelőt a hétvégi leves zöldségeihez próbáltam ki, hát tényleg pikk-pakk megvolt.

    Ami nekem nem jött be, az pl. az uborka, mert én ennél sokkal vékonyabban szeretem és itt csak egy vastagság van, nem lehet rajta változtatni. Krumplihoz, répához pont jó.

    Még egy hátrányát megemlíteném: ami időt megspórolok az ételek elkészítésén azt utána elvesztegetem a mosogatáson. Elég nagyok a darabok - nem fér bele a mosogatóba rendesen - elég macerás a tisztítás - nehezen lehet egyes helyekhez hozzáférni. Mindezek mellett én egy pillanatig sem bánom, hogy ez lett az ajándékom, mert azóta olyan finom gyümölcsleveket iszunk!!!
    http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=259613

    VálaszTörlés
  2. Vegyesek az érzéseim a termékkel kapcsolatban. Valóban nagyon könnyen és gyorsan aprít, darabol, facsar, de: ahogy az előttem szóló is írta, sajnos a szeletelés vastagsága nem állítható. Ezen felül NAGYON SOK helyet foglalnak el a tartozékok. Baromi macerás a takarítása, mosogatása.
    De a lékészítő szett tényleg a legjobb, amit valaha próbáltam. Annyi levet tud kinyerni a zöldségekből, gyümölcsökből, amennyit a hasonló eszközöknek nem sikerül. Sajnos az ára egy kicsit húzos ahhoz képest, hogy csak ezt az egy szettet használom rendszeresen.

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.