Panaszkönyv a TVshopokról

Azért hoztam létre ezt a kis menüpontot,hogy a rendelések,ügyintézés,kapcsolattartás valamint az egyéb TV shopos szolgáltatások milyenségéről írjátok le a véleményeteket.
Ha jó azt is!!És persze ha elégedetlenek vagytok azt is.
Én sajnos elégedetlen voltam,ezért jutott eszembe ez a menüpont.
Várom a véleményeket!




43 megjegyzés:

  1. Rendeltem abban az időszakban,amikor a szállítási díj 0 Ft volt.Felhívtak és egyeztettek.Közben rábeszéltek,ha most még szeretnék valamit,együtt ki tudják küldeni az előbb rendelt áruval,0 Ft szállítási díjért.Rendeltem még egy tételt és egyeztettünk újra.
    Megbeszéltük a végösszeget.Nincs szállítási díj és 2-3 hét múlva megkapom az árut az egyeztetett összegen.

    5 hét múlva meg is érkezett az áru,csakhogy a postás 2ooo Ft-al többért hozta mint amennyit egyeztettünk,azaz a szállítási díj is hozzá volt csapva.
    Telefon az ügyfélszolgálatra.A hölgy azt javasolta,küldjek levelet a központba Győrbe és mellékeljem a számlát,mert biztosan gépi hiba történt és majd visszaadják a pénzem amit a szállításra fizettem.
    Ez csak postai úton lehetséges.Mellékeljek egy levelet a panaszomról is.
    Délután feladtam a levelet potom 340 Ft-ért ajánlva elsőbbségivel.
    Ez volt 10 napja.
    Szerintetek történt valami azóta?
    A 2000 Ft már le is amortizálódott 1660 Ft-ra hogy a Győri telefonbeszélgetésről ne is beszéljek.

    VálaszTörlés
  2. Megkaptam a 2000 Ft-ot szeptember 5.-én,de közben a lakásomon agyonigazoltattak,név és lakcímkártya is kellett a postásnak ahhoz,hogy tényleg én vagyok e (az adott címen, ahonnan kijöttem átvenni a pénzt,)az, akinek a 2000 Ft-ot küldték.

    VálaszTörlés
  3. hulye aki itt vásárol

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem attól még nem hülye valaki hogy ott vásárol, ahol a kedve tartja.

      Törlés
  4. Névtelen május 18, 2012
    Igazad van, tényleg hülye, aki itt vásárol. Nincs lehetőség a ruházat megpróbálására, hogyha nem megfelelő, akkor vissza kell küldeni a saját költségen, ami sokkal drágábbá teszi a terméket, mintha "normális" üzletben vennénk...

    VálaszTörlés
  5. Olyan városban lakom, ahol van mintabolt, így mindig ott vásárolok, szeretem megnézni, megfogni, kipróbálni vásárlás előtt, amit lehet.

    Augusztusban elkövettük azt a hibát, hogy telefonon rendeltünk Hot pan-t 2:1 akcióban, ingyenes kiszállítással. (Sokszor a netes és az üzletes akciók nem fedik egymást.) Hamar meg is érkezett a csomag, de sajnos az egyiket már az első használat után vissza kellett küldenem.
    3 napot töltöttem itthon hiába, mert a futárcégtől nem jött az ember, hiába egyeztettük mindig az időpontokat. Ez mondjuk nem a WS hibája, de rögtön lepattintották a felelősséget az első várakozós nap után, hogy hívjam fel a futárcéget. A futárcég is 2x átvert, a végére elkértem direktben a csomaghordó számát, és akkor végre találkoztunk is. Kiderült, ő csak a visszáruval foglalkozik, azért fizet a WS külön embert a futároknak. Így viszont, hogy csak ez a dolga, nyögvenyelősnek találom, hogy napokig csak ígérgettek. (Szerencsére GYES-en vagyok, így nem volt gond, hogy itthon kellett tartózkodnom 4 napon át délelőtt, de a munkahelyemről ezért már kirúgtak volna, ha potyára elkéretőzöm napokra.)A WS helyében az első panasznál intézkedtem volna, ne az ügyfél telefonálgasson a futárcégnek és a futárnak napokig.

    Pozitív, hogy mivel ők küldtek hibás terméket, így semmit nem kellett fizetnem a visszaszállításért.

    A nehézkes viszaküldés óta eltelt 2,5 hónap és még mindig nem kaptam meg a csereterméket. Nem hívtak fel, nem értesítettek a késedelem okáról, én telefonáltam rájuk kb. 5x, mindig csak ígérgettek vmit. A végére kiderült, hogy nincs raktáron a termékből és csak novemberre várható az új szállítmány. Ma is beszéltem velük, elvileg jövő héten postáznak.

    Az ügyintézők amúgy kellemes hangúak és kulturáltak, de arra nem fektetnek hangsúlyt, hogy maguktól felvegyék a vevővel a kapcsolatot, ha nem tudnak időben teljesíteni valamit. Ja, és olyan opció nem volt, hogy visszaadják a termék árát, csak akkor lett volna, ha a jól működőt is visszaküldöm (én arányosan szerettem volna a fél vételárat visszakapni, amikor már nagyon húzták az időt). Szóval rugalmatlanok.

    Ezek után megfogadtam, hogy csak üzletben vásárolok. (Bár ott meg nincs mindenre meg az a fajta garancia, ami a házhozszállításnál.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Hot Pan nem WS termék,hanem TOP Shop-os. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Látom,hogy korábbi a hozzászólás, de csak most olvastam.

      Törlés
    2. http://www.topshop.hu/konyham/hot_pan_elektromos_serpenyo.html

      A Ws-nél Hot Plate van.

      Milyen dolog úgy reklamálni,hogy nem is tudja a vevő,hogy melyik terméket rendelte?

      Törlés
  6. Én rendelni akartam egy pocket hose-t az lett a vége hogy rábeszéltek kettőre azzal hogy összeköthetők azt azonban nem mondták hogy a csőtoldalék amivel össze lehet kötni nem része a csomagnak három héttel később jött meg ,addigra azonban mind a két slag szó szerint felrobbant.
    Ma pedig a 3d power wave időzítője tört le három hónap után mintha valami kínai játék lenne.
    Még egy esélyt adok aztán bejeztem a teleshopozást.

    VálaszTörlés
  7. Karácsonyra, novemberben megrendeltem 2+2 Platinum autó ápoló szettet és 1 csomag mikrószálas kendőt. 5 ször telefonáltam Győrbe és hitegettek, hogy most már biztos érkezik. Dec. 24.-én rohantam ajándékot venni , mert a csomag nem érkezett meg a mai napig sem. Miért hirdetik az 5 napos kiszállítást, ha képtelenek megoldani? Kérem az azonnali intézkedésüket, mivel régóta törzsvásárlójuk vagyok és nem ilyen kiszolgálást kaptam eddig. Varga László Budapest Lőcsei u. 18 1212.

    VálaszTörlés
  8. Ha boltban vásárolsz, de kipróbálni csak otthon tudod és a tv-reklámban elhangzottakból egy sem teljesül, mit tudsz tenni, levásárolni nem tudod, pénzt meg nem térítenek vissza, a győri ügyfélszolgálatos meg hamukázik.

    VálaszTörlés
  9. Én Dualuxe párnát vásároltam.Most küldtem vissza másodszor.Szétmentek a szivacsok,majdnem felére lelapult.Először egy javítgatott csomagotkaptam vissza,így kénytelen voltam újra visszaküldeni.Most várok,és gyakran telefonálok!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A párnával én is így jártam
      A dormeo termékek sokkal, de sokkal jobbak.
      Ez a párna oltári nagy átverés.

      Törlés
    2. Én a Dormeo párnával jártam így. Meg volt bontódva a varrás. Visszáruztam, az újonnan érkezettnek sérült volt az anyaga. Még egyszer nem küldöm vissza, inkább tanulok az esetből. Pedig nagyon tetszik és a hibátlan termék minden bizonnyal a kedvencem lett volna, már terveztem egy második megrendelését is. Így inkább kihagyom.

      Törlés
  10. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  11. Soha többet Top Shop!!
    Ugyan megvásároltam a terméket, de még nem tudom véleményezni, hiszen immáron 1 hónapja várok , pedig csak méretcsere miatt küldtem nekik vissza a cipőt.
    Az úgy történt, hogy megérkezett a várva várt cipő, de sajnálatomra kicsi lett, ezért már a következő nap felhívtam Őket, hogy bevihetem -e a hozzám legközelebb eső márkaboltjukba, hiszen nem a pénzt akarom visszakapni, csak más méretet szeretnék kapni. A válaszuk természetesen nem , hiszen én nem boltban vettem a cipőt, :) EZT ÉN IS TUDTAM, de azóta sem értem a problémát. Nagyon ritkán rendelek postán, de a következő napon ua. a futár hozott nekem csomagot, én nagyon megörültem, azt hittem, ha ua. a cégnek a futára, és ua. a telephelyre megy, akkor lerövidíthetünk egy postai tortúrát. A válasz természetesen ekkor is az volt, hogy nem. :( Tehát kénytelen voltam 1.200 forintért feladni postán , a két korábbi , kedvezőbb opció helyett. :( Vártam- vártam türelmesen, azóta eltelt 3 hét, én 2 -szer érdeklődtem, és a válaszuk az volt, hogy még nem látják a rendszerükben, érdeklődjek a postán !!!! Könyörgöm, a mai világban hogy lehet, ilyen korlátoltan, rugalmatlanul vezetni egy céget, hogy-hogy nem csődöltek még be??? Hát sajnos lehet, hogy túl sokan vagyunk még mindig , akik ILYEN cégektől vásárolunk. :( , De remélem mások tanulnak a hibámból, és nem követnek el ilyen ostobaságot. Soha többet Top Shop!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tisztelt P.A.
      Kérem szíveskedjen megküldeni részünkre (honlapunkon található e-mail címre) az elérhetőségét, hogy a problémának utánanézhessünk, és segítségére lehessünk.
      Köszönettel:
      Top Shop Vevőszolgálata

      Törlés
  12. Sziasztok!
    Én érdeklődnék, hátha itt tud valaki segíteni!
    Szóval a WSteleshop-tól akarnék venni Platinum autóápolót. A reklámban az volt, hogy 9990 Ft-ért most megduplázott csomagot kapsz. A weboldalon meg az volt, hogy ha egyszerre többet rendelsz a cuccból akkor a második és minden további csomag ára 7990 Ft....

    Akkor most mi van?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És ezen mi nem érthető?
      Ha egy db (1+1-es) csomagot kér,az 9990.- ha kér egy második ugyanilyen csomagot,az már csak 7990.-

      Törlés
  13. Sziasztok!
    Én érdeklődnék, hátha itt tud valaki segíteni!
    Szóval a WSteleshop-tól akarnék venni Platinum autóápolót. A reklámban az volt, hogy 9990 Ft-ért most megduplázott csomagot kapsz. A weboldalon meg az volt, hogy ha egyszerre többet rendelsz a cuccból akkor a második és minden további csomag ára 7990 Ft....

    Akkor most mi van?

    VálaszTörlés
  14. Tisztelt Ws rendeltem önnöknél ab generátort ami megis érkezett a hölgy aki felvette a rendelést azt mondtaaz ab 19990ft ezért jár ajéndék mivel telefonon rendeltem meg és 12000ft felül van a rendelés vákumos fültisztitot kapok ajándékba ami nem érkezett meg én törzskártyás vagyok sok mindent rendetem önnöknélígy nem jártam még de legközeleb meggondolom rendeljek valamit tiszt. TARÓ jÁNOS 5675 Telekgerendás Hársfa 21

    VálaszTörlés
  15. Nagy csalódás ért a tegnapi nap folyamán,mikor megérkezett az árú Slimlift Caresse Jeans.Telefonos egyeztetéskor kifejezetten kértem,hogy nem kérek foltos kék nadrágot amit meg is ígértek,megegyeztünk a kék,szürke és fekete színben és lám kaptam kéket,talán mintha fekete lenne és kék foltosat a szürkés szín helyett.Szerintem az ára is sok volt a minőségét megítélve.Nekem nincs időm arra,hogy a becseréléssel kínlódjak,inkább jobb lesz ha többet semmit nem rendelek.Ez most nagy tanulság volt számomra!!!

    VálaszTörlés
  16. 2014 december 14. - én rendeltem meg tőlük a csodálatos felmosójukat,ráadásul a drágábbikat.Még aznap automata levélben visszaigazolták a megrendelést!Ennyi! Azóta felém se néznek, levelemre nem válaszolnak! Ezen az oldalon szerencsére olvashattam ennek a cégnek a sok-sok szemétségét,és áruinak a szarságát! Nem is fogom megvenni azt a szarságot! És soha többé nem vásárolok itt!

    VálaszTörlés
  17. Nagy csalódás ért egy termék/ZIP SOX speciális zokni/vásárlását követően,mivel nem fedte a valóságot, amit állítottak róla.Már az első mosást követően megnyúlt,és legördült a lábamról,valamint a lábdagadást sem enyhítette.Sokan esünk csabdába ,mivel szeretnénk az egészségünkön javítani,most is ez történt!

    VálaszTörlés
  18. Ma 1 hete vettem a pesti mintaboltban Slim N Lift Caresse Jeans. Nem karcsú akartam lenni hanem tetszett a minta és bíztam benne, hogy lesz 3 minőségi leggingsem, ami most kismamaként is jó lesz mert végre nem ezek a csípőfazonú vackok, amiket mindenhol árulnak.
    Elmentem, megvettem. Mindegyiket kb 1 órát hordtam eddig, de undorítóan bolyhosak az ülepnél és a belső combnál. Az 1000 Ft-os leárazott noname cicagatyák 1 hónap után se néznek így ki.
    Vissza fogom vinni termszetesen. Cseréljék ki és ha kell 2 hetente visszaviszem.... 15 ezer forintért ne ilyen minőséget adjanak! Persze nem pesten lakom, így még hozzájön 2000 Ft benzin költség, de akkor sem fogom hagyni. Éreztem, hogy nincs rendben ezzel a gatyával valami, túl szép hogy igaz legyen, ezért nem rendeltem, hanem személyesen vásároltam, rákérdeztem a garanciára stb. Nem akartam probléma esetén postázgatni.

    VálaszTörlés
  19. Èn most rendeltem meg ezt a skimN lift Caresse nadrágot ugye 3 db 14990ft de ezek után amiket olvasok nem hiszem hogy kérem

    VálaszTörlés
  20. De jó, hogy elolvastam, ezek után én sem fogok rendelni Caresse JeanstT Egyébként minek adnak 3-at, miért nem egyet, de azt jó minöségben.?????????

    VálaszTörlés
  21. Jo hogy olvastam a caresse jeanst nem kell nekem ilyrn àron ne jàtszanak màsok pénztàlcàjàval

    VálaszTörlés
  22. Jo hogy olvastam a caresse jeanst nem kell nekem ilyrn àron ne jàtszanak màsok pénztàlcàjàval

    VálaszTörlés
  23. Én is a caresse jeans termék miatt nézegettem a NET-et, amikor rátaláltam erre a fórumra. Mindig hasznos azok tapasztalatát elolvasni, akik már rendeltek, akár valamelyik webshopban, akár bármelyik TV-shopban. Itt ugyanis nem láthatod a terméket, csak azt, és úgy ahogy az eladó azt mutatni akarja.

    Elolvasva a véleményeket, megerősödött bennem az eddigi ellenérzésem, az ilyen termékek vételével kapcsolatban. Bár különböző web-áruházakban többször vásároltam, de mindig megnézem, hogy valójában melyik cég az, amelyik hirdeti a terméket a weboldalon, és van-e üzlete, telephelye. Ahol csak mobilszám van, eleve felejthetős, s az is, amelyik előre utalással árusítja a terméket. A cég ugyanis semmit nem veszít, ha utánvéttel küldi a terméket, legfeljebb a futárköltséget kockáztatja, előre utalással a vevő azonban a teljes vételárat s esetleg még a futárköltséget is kockáztatja.

    Felejthetősek azok a cégek is, amelyek nem tájékoztatják megfelelően a vásárlót a termék szállítási idejéről, vagy raktári készletről. Egy neves, sok helyen hirdető, és különböző neveken megjelenő weboldalakon, de egy ugyanazon cég által hirdetett termékkel kapcsolatban - már nem először - a megrendelés után derült ki, hogy "upsz" nincs raktáron, a vevőnek semmit nem mondó "készletezés alatt" jelzésű e-mailt küldik. (igaz, legalább küldik). S ugyancsak nem kapcsolható semmilyen határidő ahhoz a kifejezéshez, hogy "az örömhír, hogy bármelyik pillanatban" megérkezhet a termék. De ugyanez a cég - karácsony előtt - egyszerűen a megrendelt termékkel kapcsolatban még csak határidőt sem tudott mondani a megrendelt termékkel kapcsolatban. Nyilvánvaló, hogy ezt, és az ilyen cégeket komolytalanoknak kell tekinteni. A NET-en való rendeléssel kapcsolatban egyébként összességében általában jók a tapasztalataim. Remélem, hogy az előbb említett, és a hozzá hasonló webáruházak előbb-utóbb kihullanak a rostán.

    A TV-shopoknál történő vásárlással kapcsolatban a kommentelőknek csupán azt tudom tanácsolni, hogy amennyiben egy-kétszeri próbálkozás után vagy a terméket nem veszik vissza, (nem cserélik ki), vagy a pénzt nem utalják vissza, a sokszori telefonálgatás helyett forduljanak a Fogyasztóvédelmi Felügyelőséghez, vagy adott esetben a cég felügyeleti szervéhez (ha van ilyen), de mindenek előtt tájékozódjatok az alábbi weboldalon:
    http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/index_hu.htm?utm_source=

    Csaknem minden info megtalálható az oldalon, de leginkább az, hogy mind a weboldalakon, mind a TV-shopokban vásárolt termékek esetében - mivel ez a vásárlás "távollévők között" jött létre, így erre külön jogszabály az irányadó. A távollévők között kötött jogügylekre az Unióhoz történő csatlakozás után a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendeletet módosító 213/2008. (VIII.29.) Kormányrendelet, illetve ez utóbbi helyébe lévő 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadók.
    Ez utóbbi Kormányrendelet már koharens a fentebb említett linken olvasható tájékoztatással.

    Nagyon sokan nem tudják, de az ilyen jogügyletek tekintetében a vevőt átvételtől számított14 napig megilleti az elállás joga - minden indokolás nélkül. Tehát még azt sem kell közölni az eladóval, hogy miért állsz el a szerződéstől, "csak". Az eladó pedig az elállási nyilatkozat átvételétől számított 14 napon belül köteles visszafizetni a vételárat. A jótállás, szavatossági igények érvényesítésére - az üzletben vásárolt árukra irányadó szabályok az alkalmazandók. A jótállás, és a szavatossági igény két egymástól teljesen különböző két jogintézmény, így nem szabad összeverni a kettőt. Az általam fentebb jelzett weboldalon sok hasznos infot találhattok ezzel kapcsolatban is. De érdemes elolvasni egyszer a jelenleg hatályos jogszabályt is. Sok kellemetlenségtől kímélhetjük meg magunkat.

    VálaszTörlés
  24. Én egy gőztisztítót vásároltam tőlük nem kevés pénzért.Egy év múlva elromlott szerettem volna szervizelni mert a garancia lejárt, de azt a választ kaptam, hogy nekik nincs szervizük .Hogy lehet az, hogy egy cég aki a tévében reklámozza magát naponta nincs szervize??

    VálaszTörlés
  25. A monster 2000 gőztisztító nagyon szuper volt a konyhában és a fűrdőben is. Kár hogy már nem tudom használni, mert amúgy nagyon szerettem.

    VálaszTörlés
  26. Schmidt Évaaugusztus 26, 2015

    Július 18.-án rendeltem egy Walkmaxx balerina 3.0 cipőt. Meg is érkezett pár nap múlva, megpróbáltam, hogy megfelelő-e a mérete stb.... Mivel minden rendben volt, nem éltem a 14 napos visszaküldési lehetőséggel.
    Mivel nagyon forró napok következtek, és elutaztunk nyaralni is, nem hordtam a cipőt.
    Aztán aug. 23-án egy 3 napos kirándulásra indulva eszembe jutott, hogy mivel sokat fogunk gyalogolni, előveszem az én balerinámat.
    Az első 2 napban minden rendben is volt, aztán a 3. napon észrevettem, hogy a lakk orrészen lila elszíneződések kezdtek előjönni, és egyre-egyre több lett belőlük.
    Miután hazajöttünk, az volt az első dolgom, hogy felhívtam a Stúdió Modernát és megkérdeztem, hogy mi a teendő ilyenkor?
    Arra kértek, hogy fényképezzem le a cipőt, és küldjem el emailben. Megtettem.
    Másnap, azaz ma, megjött a válasz, hogy ez kopásnak számít, és ezért ez nem minősül csere oknak.
    Kérdezem én, egy fénykép alapján el lehet-e dönteni, hogy 3 napos viselet után le lehet-e koptatni mindkét cipő orrát, olyan helyen, ahol nem is érintkezhet semmivel?
    Természetesen nem hagytam magam lerázni, visszaírtam, és kíváncsian várom a viszontválaszukat.
    Egy biztos! Ez a cipő így hordhatatlan.
    Ha más lehetőség nem lesz, a fogyasztóvédelemhez fogok fordulni. Ja, és soha többet nem rendelek tőlük semmit, és ezt csak javasolni tudom másnak is!!!!!!

    VálaszTörlés
  27. üdv ha ezt valaki illetékes esetleg figyelemmel kíséri érdeklődnék hogy az önöknél vásárolt "rágcsálóriasztó" ra hogy lehet olyan visszavásárlási garanciát adni ami alatt elméletileg ki sem fejti a hatását ,és ha az önök termékeit forgalmazó üzletben vásárolok miért nincs visszavásárlási garancia ?

    VálaszTörlés
  28. Másfél hónapja rendeltem a Vitapad 1+1 párnát. A hölgyike, aki felhívott a rendelés után egy nappal, közölte, hogy következő hét szerdán jön a párna. Nem jött.
    Eltelt 1 hónap. Írtam a teleshopnak, hogy hol van már a csomagom? Jött a válasz, hogy külföldről kell beszerezni, mert oly nagyok az igények rá.
    Később megint írtam, hogyha lehet, lemondanám a rendelést, mert másra szeretném fordítani a félretett pénzt. Jött a válasz, hogy nem lehet, de annyi, hogy visszamondom a futárszolgálatnál.
    Ma érkezett meg a csomag. Persze benne nem a Vitapad párna volt, hanem a Dualuxe párna.
    Először és utoljára rendeltem a teleshoptól. Szánalmas, hogy egyáltalán nem tudnak írni, hogy sajnálattal közöljük, nem azt a terméket fogod megkapni te barom, amit rendeltél. És ha tudták nagyon jól, hogy nem ezt fogom, akkor miért nem küldték ki már a megrendelés utáni héten? Csak azért kellett várnom több mint egy hónapot, hogy azt gondoljam, hogy ott a teleshopnál megpróbáltak mindent megtenni, hogy beszerezzék a Vitapadot? És van pofájuk beledobni a dobozba egy plusz levelet, hogy sajnáljuk, de nincs Vitapad, mert annyian rendelnek, hogy nem tudják mindenkinek azt küldeni. Még külföldön sincs annyi Vitapad, amennyit rendelnek a hülye magyarok!

    VálaszTörlés
  29. Caresse jeanst szerettem volna kipróbálni de látván a véleményeket a termék minőségéről és a cég hozzáállásáról, szomorúan de lemondok róla :(

    VálaszTörlés
  30. Üdv.Egy hete vásároltam egy Fit-Mixet amit háromszor használtam.Ki akartam próbálni a kávé darálásra is,de ment egy darabig aztán megállt.Nem indul egyáltalán.Hova fordulhatnék a panaszommal?Segítene valaki?Előre is

    VálaszTörlés
  31. Üdv.Egy hete vásároltam egy Fit-Mixet amit háromszor használtam.Ki akartam próbálni a kávé darálásra is,de ment egy darabig aztán megállt.Nem indul egyáltalán.Hova fordulhatnék a panaszommal?Segítene valaki?Előre is köszi

    VálaszTörlés
  32. én most rendeltem egy caresse jeans farmert akkor jól e vagy rosszul tettem

    VálaszTörlés
  33. Ab generatorhoz lehet kapni külön szivacsot?

    VálaszTörlés
  34. 2016.08.24-én rendeltem egy Hurricane Spin Mop vödröt.Köszönet érte,hogy már augusztus 26-án meg is kaptam.Megnéztem a csomagolást,sajnos pont a pedál nem volt kellően becsomagolva a dobozban azzal volt beszorítva,hogy ne mozogjon.Csak javaslatként írom,hogy jólenne ha azt is egy pl.zsugorfóliával védenék.Gyorsaságukat köszönöm.Veszprémből Erzsi

    VálaszTörlés
  35. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  36. 2017.11. vásároltunk egy walkmax cipőt aminek a talpa 2 hónap után eltörött ,visszavittük a boltba ,hogy kicseréljék de nem volt abban a méretben sem fazonban így a pénzt kértem volna vissza mint minden normális cipőboltban!Válasz pénz vissza nem adunk vagy kell az utalvány vagy itt a panaszköny írjunk bele ha akarunk. Kérdem én miért akarnak nekem a hibás cipő helyett turmixgépet, kést vagy egyéb bóvlit eladni ,azt húzzam a lábamra? Vagy cseréljék ki vagy adják vissza a pénzemet!
    Köszi

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.