kedd

Contour Pro Knives – Az extrém éles késkészlet

7 megjegyzés:

  1. Én is vettem egyet anno!Hát a reklámban nagyon ügyesen szeletelnek vele profi szakácsok.Nekem annyira nem vált be!Főleg a husoknál.De olvastam véleményt az egyik fórumban egy igazi szakácstól hát ő sem volt elragadtatva. Ha nem haragszik meg idézem amit ott leírt.
    "A Contour Pro késkészlet! egyenesen botrány! hentes vagyok és sem csontozásra nem megfelelő! egy marhalábszár felkockázására meg egyenesen tökéletlen! és ez Teszt! a szakma világ elítélte! Ez teljesen rossz kés és a reklámban is csak paprikát és paradicsomot és kenyeret vágnak vele,arra talán megfelel de ezekhez nem kell Contour Pro késkészlet.Titkot árulok el ha egy jó kést akarsz venni Például egy igazi szakács kést az kb:40 50 ezer forintba kerül! és nem adnak hozzá még egy kést ajándékba! A késeket igenis MEG KELL FIZETNI! és ez egy jó tanács! TISZTELT HÖLGYEIM ÉS URAIM! ne dőljenek be ez csak az eladás! egyet fizet kettőt kap! de mondom ismét szakmán belül ez a kés teljesen megbukott egy teszt alapján! Lapocka csontozás, marhalábszár kockázás sertés comb csontozás,mellfilé csontozásra pedig alkalmatlan! konyhai bohóckodásra alkalmas:"

    VálaszTörlés
  2. kés reklámoknál a kedvencem a kenyér vágás. A sima késnél úgy lenyomták a kenyeret mintha egy tank állt volna rá, a fasza késnél pedig 2 ujjal épphogy megfogták,hát úgy tényleg szebben lehet vágni...

    VálaszTörlés
  3. Nyuszó muszó miről beszélsz ez nem ipari felhasználásra készült 50e db áron TE.
    Nekem van bevált szerintem meg nagyon jó ...

    VálaszTörlés
  4. Nekünk is van 6e ft volt és nagyon jó éles
    nagyon is , ergonómukus gusztusus nyél stb
    ennyiért a hülyének is megéri ...
    A tartós teszt meg a majd meglátjuk
    De 2-3e ft / db lehet kapni viszonylag jó késeket ez bőven megéri az árát ...

    VálaszTörlés
  5. Én is vásáróltam ilyan kés készletet. Sőt kettőt! Édesanyámat szerettem volna meglepni vele. Hát, óva intek mindenkit, hogy utánnam csinálja. Valóban botrány ez a készlet, semmire sem lehet használni esetleg dísznek a konyhában. Márta

    VálaszTörlés
  6. Gyakorlatilag SZEMÉT! Kiesik a penge, életveszélyes és életlen.

    VálaszTörlés
  7. Szerintem nagyon szuper készlet. kb. egy éve használjuk és tökéletesen éles maradt eddig. Bár mi 4e-ért vettük a készletet, nem 12e-ért

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.