hétfő

Derma Seta – testápoló készülék

7 megjegyzés:

  1. Szerintem az biztos, hogyha nem tövestül távolítja el a szőrszálakat, akkor nem lehet hetekig tartós.

    VálaszTörlés
  2. Felhívtam a Top Shop-ot és ott azt mondták, hogy csak a szőrt lecsiszolja (levágja), a szőrtüsző bent marad :( Így még erősebbek lesznek igazából a szőrszálak, nem tudom, hogy marad 2-3 hétig sima, ahogy reklámozzák.
    http://www.gyakorikerdesek.hu/szepseg-es-divat__egyeb-kerdesek__956619-van-valaki-aki-mar-hasznalta-a-derma-seta-szortelenitot-es-tudna-irni-rola-vele

    VálaszTörlés
  3. Anyukám vett egyet már régebben.Neki tökéletes volt.Én is kipróbáltam,de csak akkor lett jó az eredmény,ha mindig új korong került rá.Nagyon hosszadalmas művelet,a borotválás pik-pak megvan.
    Sarokcsiszolásra lehet a legjobban használni.

    VálaszTörlés
  4. Most kaptam kézhez én is, ez vicc! Nehogy megrendeljétek, én is küldöm vissza! Olyan mintha egy finom smirglit egy lassan forgó tárcsára tennétek. Egy szál szőrt sem reszelt le. Gusztustalan az egész rendszer. Most visszaküldöm és miután kifizettem a postaköltséget, valamikor 2 héten belül visszaküldik a pénzem. De a szállítási költséget nem, csak ha cserét kérek.

    VálaszTörlés
  5. Karácsonyra kaptam a páromtól egyet, meg akart lepni és mindketten meglepődtünk. Semmire sem tudom használni. A szőrtelenítésre pedig alkalmatlan, a tv-ben nem a valóságot mutatják. Maszírozáshoz sem tudom használni. Arra lennék kíváncsi, hogy mire alkalmas egyáltalán?!

    VálaszTörlés
  6. Véleményeket olvasva azt hiszem már nem is veszem meg. De még csak ki sem próbálom. Inkább szenvedek a borotvával.

    VálaszTörlés
  7. Szőrtelenítésre tényleg alkalmatlan, próbáltam, csatlakozom az előttem szólókhoz. Talán bőrkeményedés, vagy sarok csiszolására alkalmas. De csak míg új a korong, ha elkopik vége.

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.