szombat

Derma Wand -Ránctalanító készülék


6 megjegyzés:

  1. Használtátok már?
    Én igen.Hát először nem mosolyogtam,mint a reklámban a hölgyek,amikor simogatták a arcukat vele.(Valószínűleg nem volt áram alatt a készülékük,mert akkor sétálni sem tudtak volna vele)Amíg meg nem szoktam,kifejezetten kellemetlen volt az érzés.És amikor a párom kezéhez raktam,hogy megmutassam mi ez,elkapta a kezét ahogy hozzá ért.
    Véleményem a készülékről:bizsergető érzés,olyan mint amikor az áram csipkedi az arcodat,de csak kicsit,vagy nagyon(lehet fokozatokat állítani).Persze ez egyéni érzékenységtől is függ.Mindenesetre ha rendszeresen használnám,biztosan jobban hatna mint így.Felfrissíti a bőrt az biztos,kíméletesebb és hatékonyabb is egy masszírozásnál,mert nem húzogatják össze-vissza a bőrödet.Mivel,csak alkalomszerűen használom,amikor eszembe jut,,mindig jobban érzem magam utána.
    Kicsit azért félelmetesnek találom,hogy egy műanyag választja el az arcomat,az áram szabad futkosásától:)
    (Olyan,mintha két vezeték nem volna összekötve,csak nagyon közel vannak egymáshoz és ezért ívet húznak egymás között,ami ilyen pici helyen,mint a derma vand vége,-kb 1/2-1 cm átmérőjű-állandóan hozzácsapódik az őt körülvevő műanyag félgömbhöz és azon keresztül szurkálja az arcomat.)

    VálaszTörlés
  2. Használat közben ha hozzáér a bőrömhöz akkor nem annyira kellemetlen.Ha felette tartom akkor nagyon szurkál.
    Úgy látom 2 hét használat után,mintha szebb lennék:))

    VálaszTörlés
  3. Nekem meg ha az orrom egyik oldalán a szemem alatt, ha ott csinálom,nagyon kellemetlen érzés egy ponton.Olyan mintha valami lenne odabent a bőröm mögött,aminek ez nem jó.Hm....Érzett valaki már ilyet?

    VálaszTörlés
  4. Szerintem nagyon jó. Állítgatni kell a fokozatokat,ha erősnek érzitek.
    Nekem most hiányzik, mert eltörtem. Nem tud valaki egy eladót, vagy egy javítással foglalkozó embert? Ha ige, akkor írjatok!!!!!!

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.