hétfő

Easy Magic Mop csavaros felmosó

28 megjegyzés:

  1. Nekem a teleshopos változat van meg. Ez az első olyan termék, amivel maximálisan meg voltam elégedve. A múlt idő annak szól, hogy kb. fél év használat után eltört a pedál alatt valami kis műanyag és már tudom kitekerni vele a felmosóból a vizet.
    + Horror az új felmosófej ára.

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!
    Én az easy magic moppot vettem meg, ráadásul ajándékba. Ez már a továbbfejlesztett változat, pedál nélküli. Csak egy probléma van vele, a vödör folyik. Érdekessége, hogy nem látod hol, mert nincs elrepedve, csak egyszerűen folyik.
    Mikor visszavittük kicseréltetni, az eladó közölte, hogy "ez ilyen". Végül kicserélte, és ugyanúgy folyik, tehát tényleg "ez ilyen"?!
    Tanácsot kérnék...
    Járt már így valaki?
    Köszönöm előre is: Sz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Nekem is folyik, kicserélték ez is folyik, de már nincs türelmem szórakozni vele. vettem egy vileda pedálost 9990-ért, sokkal kézreállóbb,kényelmes hosszú nyele van, szárazra centrifugál, kisebb a feje így jobban belefér mindenhová.

      Törlés
    3. Szerintem is a vileda terméke a legbiztosabb és legjobb!

      Törlés
  3. Nekem a régi pedálos változat van. Nagyon nem vagyok vele megelégedve! Nem győzök pedálozni, hogy megfelelő szárazságú legyen a felmosó fej. Szóval nekem nem felére csökkenti, hanem 3 szorosára növeli a felmosás idejét. Nem beszélve arról,hogy a makacsul csempére ragadt piszkot fel sem szedi, mivel kialakítása révén nem nagyon lehet nagyobb erővel a padlóra nyomni. Szerintem csak felesleges pénzkidobás!

    VálaszTörlés
  4. Vettem egy éve egy pedálos felmosót. A nyele a forgó résznél szétesett! Az ügyfélszolgalat közölte, alkatrész külön nincs, ez van!Korrekt TOLVJ társaság!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így jártam én is,nyélre lenne szükségem,de nem kapok külön.

      Törlés
  5. Valaki rám hallgat, nem vesz semmit ettől a a tetves jellemtelen rabló bandától!Minden sokkal drágább mint pl. az eBay oldalon, De ha valami elromlik, mosom kezeim a POLITIKÁJUK! Gusztustalan!

    VálaszTörlés
  6. Ez a termék nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Két használat után gusztustalan lett a felmosófej, hiába mostam ki még mosógépben is, piszkos maradt. Kb., mint a sima felmosóknál, amivel nem is lenne gond, ha nem úgy reklámoznak, hogy higiénikusabb és könnyebb tisztán tartani. A csavaró-résszel nekem nem volt gondom, nem tört még el, bár néha kattog rendesen, ha rálépek.

    VálaszTörlés
  7. Nekem csak a vödörre (persze ha nem törött) és a centrifuga kosárra lenne szükségem.A mechanika nekem jó.
    Akinek lenne, attól átveszem egyezkedés után.
    dellaci@citromil.hu

    VálaszTörlés
  8. Gyakorlatilag szemét! A vödör műanyaga törik mint a ropi. A pedál rész műanyag alkatrészei a kindertojás szintjén vannak.

    VálaszTörlés
  9. Magócsiné Katijúnius 12, 2014

    Nem rég kezdtem használni, egyenlőre meg
    vagyok elégedve de a mop nem tudja azt amit az összevágott felvételen mutatnak, a wc mögé meg nem birok benyúlni vele, nem fér be!! (papok táncolnak??)

    VálaszTörlés
  10. Nekem eltört a nyele. Nem tudok csavarni sem. Ez pedál nélküli. tegnap jött meg, ma reggel mostam volna fel vele a konyhát....hiába. A férjem még nem is tud róla. Kinyír, hogy ennyi pénzt kidobtam szemétre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most vettem át, de mikor megláttam(pedál nélküli) rosszul lettem. Viszem vissza!Ha visszaadják a pénzt, a szállítást így is buktam. Most van a kézzel kicsavart felmosórongy söprűre terítve és azzal megy a felmosás.

      Törlés
  11. Itt vajúdtam: vegyek, ne vegyek! Köszönöm az őszinte véleményeket! Nem veszek!

    VálaszTörlés
  12. Rég megvan, alapvetően működik, csak nehéz központosan behelyezni a kosárba s ha nem sikerül, ugrál, zörög nagy fordulatnál. Márpedig nagy fordulat az kell a rendes kicentrizéshez. :-) Még az elején eltört a forgató mechanikában valami rugós bizbasz, azt roppant kreatív (mások szerint kretén :-) ) módon meghekkeltem, azóta bírja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogyan sikerült meghekkelni?Én csak bámulom a rugós bizbaszt és nem tudom hova a fenébe rakjam be!!!

      Törlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  16. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  17. Rá jöttem a megoldásra.Ha a vízből kiemelem és át teszem a centrifuga kosárba,teljesen függölegesen tartva nagyon enyhén lefele nyomva,hogy ne csak a kosár de a felmosó fej is forogjon.Minden vizet ki csap Tehát viz nem marad benne,egy kicsit nedves de az megszárad Tehát úgy tartani,hogy a kosár és a fej együtt forogjon a pedál lenyomásakor.De csak enyhe lefeleható nyomás legyen.A kéz a felső ösze csavarásnál legyen.Nehezen de sikerűlt rá jönni a megoldásra.

    VálaszTörlés
  18. én is vásároltam ráadásul 2 db mert akkor volt "kedvezményes" már tiszta rozsda a felmosó fej középen,a pici szöszöket sem szedi fel mint a videón és nagyon drágán adják hozzá a pót fejet,tehát fölösleges kiadni annyi pénzt érte,ez az én tapasztalatom.

    VálaszTörlés
  19. 6 hónap után berozsdásodott a csapágy része a kosár alatt közvetlenül, emiatt a benne lévő csapágy elemek teljesen eldeformálódtak, gyakorlatilag nem volt benne egy szikra zsír sem /a kenés a hosszú élettartam alapja lehetett volna / Elég lenne ezt a csapágyat kicserélnem és még sokáig tudnám használni,de nem,ahogy tudom nem adnak alkatrészt. Nem ajánlom senkinek megvételét, 15000.- Ft kihajított pénz.

    VálaszTörlés
  20. 10 hónapig működött, most lenyomom a pedált és lent marad, nem forgat. Mi a gond?

    VálaszTörlés
  21. 10 hónapig működött, most lenyomom a pedált és lent marad, nem forgat. Mi a gond?

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.