hétfő

Flavorwave Turbo Főzőrendszer - Digitális

5 megjegyzés:

  1. Az alábbi linken nagyon szuper ötleteket olvashattok a felhasználhatóságról és a használhatóságáról.Ez nagyon jó kis fórum.
    Tele ötletekkel.
    http://hoxa.hu/?p1=forum_tema&p2=43802

    VálaszTörlés
  2. Mi karácsonyra vettünk édesanyámnak és nagyon jó!!! Beletettem két fagyott csirkemellett, amit egy kis fűszeres olajjal bekentem és 35-40 perc alatt tökéletesen megsült. Halat is csináltunk benn az is nagyon finom lett ! Én csak ajánlani tudom!!!!
    http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=244692

    VálaszTörlés
  3. Nekem van ilyenem a neve JML, a parom rendelte a tv shop weboldalarol, kb 99 euro lehetett. Igazabol ha valaki azert venne, hogy tobbnyire csak ezt hasznalja en akkor azt monom, hogy ne tegye. A sultkumplit (fagyasztott) azota is inkabb olajban sutom, mert az finomabb, es ez inkabb kiszaritja vagy en nem is tudom. A csirke, pulyka, hal valoban jok benne, a csirke comb/ mell kb 30 perc alatt keszvan 200 fokon, es valoban sokkal finomabb mint olajban vagy zsirban, de akkor erre a sutot is lehet hasznalni! Bifszteket is teljesen kiszaritja tehat azt sem erdemes benne sutni, annal is inkab maradtam abban, hogy olajban sutom. A panirozott dolgok sem az igaziak benne mert a panir nem sul meg a legkeveresben. A pizza (gyors fagyasztott) az teljsen jo, azt csak dicserni tudom. Ketszer probaltam benne sutemenyt sutni, igazabol egyszer sem sikerult. Ha normalis pucolt krumplit teszel bele eleg furcsa lesz, a repa szinten. En szoktam venni felkesz krumplit/ repat kb. ilyen fozott lehet, azt teszem bele az jo, de ugye errol azt mondjak a tvben, hogy idot lehet vele megsporolni, ha mar a kriumplinkat elore meg kell fozni nem idosporolos dolog. Mi igazabol tobbnyire csirkehust sutunk, es mivel sutom nincs ezert jo, de nem mindenre hasznalom, sot koretekre szinte egyaltalan nem. Ha olyan dolgot akarsz amit neha eloveszel ilyen dolgokra akkor azt mondom, hogy nem rossz, de mint fo fozo eszkoz nem erdemes. A mikrohullamu suto is tud olvasztani, es grillezni, es tobb recept van hozza.
    http://www.nlcafe.hu/forum/?fid=441&topicid=244692

    VálaszTörlés
  4. Az első légkeveréses sütőedényemet kb. 15 évvel ezelőtt vásároltam és nagyon sokszor használtuk, IMÁDTAM!...
    Sajnos 2 évvel ezelőtt megadta magát és kénytelen voltam újat venni, mert nagyon hiányzott a háztartásomból...
    Pont olyan típust vettem a Vaterán (újonnan!), mint ez a képen látható TV-shopos termék, csak sokkal olcsóbban!... :-))
    Én gyorsfagyasztott pizzákhoz, gyorsfagyasztott félkész panírozott ételekhez használom, tökéletesen átsülnek az ennivalók benne zsíradék nélkül!!!
    KIEGÉSZÍTŐ sütőedényként és gyorsfagyasztott élelmiszerekhez tudom ajánlani!... :-))

    VálaszTörlés
  5. Én egy Platinumot (AX-797DH) vettem két éve.
    Szenzációs volt de sajnos pár napja kiégett a halogén izzója.
    Kerestem a neten hol lehetne hozzá izzót venni de sehol sem találtam.
    Szétszedtem és ki tudnám cserélni.
    Esetleg tudna valaki segíteni hogy hol tudnék ilyen izzót venni hozzá?

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.