kedd

Robochef+Turmix

4 megjegyzés:

  1. Darálni nagyon jól lehet vele bármit,kivéve a petrezselymet.Fagyit is csináltam már.De sokszor vagyok úgy vele,hogy egy fej hagyma aprításáért nem veszem elő,mert tovább tart elmosni,mint kézzel összevágni a hagymát.Tésztát sem dagasztottam még vele,mert nálunk egy adag úgysem lenne elég.:-))A turmixot 1x használtam csak,de tervbe van véve krémleves készítése.Folyt.köv.!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem bevált!
    Sokmindent készítettem már vele és csak jót tudok mondani róla.
    Arra kell használni amire kitalálták. :))

    VálaszTörlés
  3. Nekem is bevált.
    Pl. 1 tojásból, kb. 4 kanál lisztből pillanatok alatt csipetketésztát lehet belőle készíteni.
    Sajnos egyszer eltört a fél literes üvegtálja, vett a érjem valami hasonló Hauser gépet (1 literes) de azt valamiért nem szeretem

    VálaszTörlés
  4. Nekem nagyon bevált

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.