kedd

Walk Fit t -talpbetét

16 megjegyzés:

  1. Én évek óta használom, nagyon jó csak már alig lehet találni eredetit, most nyűvöm a harmadik párat...nélküle alig birok hosszabb ideig állni vagy sétálni.

    VálaszTörlés
  2. Én is keresek még belőle. 10 éve használom, de mind a kettő a végét járja. Egyébként nagyon jó.

    VálaszTörlés
  3. Hol lehet ilyen talpbetétet venni? Régen vásároltam szeretnék vásárolni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van eladó 38-as méretű +36301633282

      Törlés
  4. Ha van a raktáron akkor értesítést kérek!

    VálaszTörlés
  5. Tökéletes ez a ludtalp meg a betét! Legalább 5 évig használható!

    VálaszTörlés
  6. Ez a talpbetét legalább 20 évig tökéletes

    VálaszTörlés
  7. Énis szeretnék rendelni

    VálaszTörlés
  8. Hogyan lehet megrendelni a Walk fit talpbetétet ? Amibe egy kék betétet lehet berakni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem van eladó 38-as méretű +36301633282

      Törlés
  9. Szeretnék rendelni ilyen Walk fit talpbetétet, mert már az utolsó betétet használom !

    VálaszTörlés
  10. Tamikának szeretnék ilyen talpbetétet, tessék már intézkedni, hogy legyen naaa.

    VálaszTörlés
  11. Ezt steretnem megrendelni

    VálaszTörlés
  12. Magam is már több, mint tíz éve használom, ráadásul én még vsak az első párat használom. Ahogy más is írta már én is megérzem a hiányát.

    VálaszTörlés
  13. Rendelni szeretnék ebből a termékből!
    Ha jól emlékszem 2 pár volt egy csomag.
    Vagy 1 pár és +1 gratis? Régen volt.
    Jó termék! Újra vásárolnék belőle!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem találok sehol belőle eladót…

      Törlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.