kedd

Kangaroo Keeper - Táskarendező

2 megjegyzés:

  1. Az ötlet nagyon jó, a kivitelezés gyenge: foszló, lógó varrások, ha a leírás szerint kifordítanom, akkor még rondábbak a varrások, a zsebek kicsik (nem fér bele egy szemüvegtok, az mehet a rendező hasába, de akkor meg ott vagyok vele, mintha a táskám alján lenne).
    Ha a két rendezőt egymásba teszem, amit szintén a leírás javasol, akkor a kisebb nem rögzíthető, azaz, kicsusszan a kiemelt tárggyal együtt.
    Sajnos ezek után más táskarendezőket sem merek csak kép alapján megvenni, pedig ahogy írtam, nagyon ráharaptam az ötletre....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban jó ötletnek látszott a táskarendező, de nehezen találhatók meg benne a cuccok, ráadásul én bézs szint szerettem volna de feketét kaptam. Visszaküldtem és pár nap múlva a postás visszahozta, hogy nem találják a címzettet. A két postaköltség már jóval többe került mint az egész vacak minőségű árú, úgyhogy csak egy jót mérgelődtem.

      Törlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.