vasárnap

Table Mate

3 megjegyzés:

  1. Én szeretem, attól függetlenül, hogy szerintem csak a középső méretre állítva az ideális. Főként a laptopom tárolom rajta, annak teljesen megfelel. És az ágyban reggelizésre is tökéletes:) Összeszerelésnél kell vigyázni, mert én az egyik műanyagot letörtem róla, de attól használható. Szóval összességében szerintem jó termék.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretem és praktikusnak találom! Mi laptop-asztalként használjuk és az a jó benne, hogy teljesen be lehet húzni a hasunkig is, mert a lábai elférnek a kanapé/fotel alatt. Meglepődtem, milyen jó a teherbírása annak ellenére, hogy olyan kis könnyű szerkezetnek tűnik.

    VálaszTörlés
  3. A mostaniból rendelj....1 üveg pezsgőt kap akinek sikerül a lapját úgy beállítani, hogy egy tányér levest meg tudjon enni róla.

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.