szerda

Smoothie Maker

7 megjegyzés:

  1. Elmondanám a véleményem már a termékről, de ezek két hónapja nem képesek kiküldeni a megrendelt terméket!!Tiszta szánalom az egész...többet nem rendelek semmit tőlük soha, az tuti!!!::(((És még mindig hirdetik, hogy vegyétek csak birkák..majd fél év múlva,ha "megjött külföldről a szállítmány",akkor megkapjátok. Már csak azt ajánlom nekik, hogy jó legyen a kütyü!!

    VálaszTörlés
  2. Ezzel én is így jártam::(((az összes ilyet be kéne tiltani, de amíg lósz@r van,addig veréb is ugye....így jár, aki megkajálja a reklámokat...minden ismerősöm csak szidja őket, és mégis megy nekik a szekér,ez tiszta vicc.Mert mindig lesznek verebek!!!

    VálaszTörlés
  3. Én személyesen mentem el a boltjukba, megkíméltem magam az idegeskedéstől..

    VálaszTörlés
  4. Nekem másfél héten belül megérkezett, jól működik

    VálaszTörlés
  5. Engem az érdekelne, hogy magyar nyelvű leírást és hazsnálati utasítást hol találok hozzá?

    VálaszTörlés
  6. A termékek egy része az Ausztriai vásárlók által visszaküldött használt termékek elmosogatása után kerül eladásra. Egy diszfunkciós termék, ami a formája és működése miatt eladható. Egy botmixer ugyanazt megcsinálja jobban, és pláne tovább tart.

    VálaszTörlés
  7. Magócsiné Katijúnius 12, 2014

    Én nagyon szeretem de azért nem annyira erős a gép mint a reklámban!!

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.