kedd

Aluma Wallet tárca




10 megjegyzés:

  1. Kedves leendő vásárlók!

    Minap kaptam ajándékba a fenti terméket. Számomra nem egy hiánypótló darab, hiszen szinte mindig van miben tartanom az irataimat, kulcsaimat, pénzemet, de kedves ajándék, biztosan használni fogom.

    Ami szembetűnt egyből a kicsomagolást követően, hogy az alumínium borítás (mert ugye az egész tartó műanyag, alumínium csak a két oldalán található) azonnal leesett az egyik oldaláról. Ezen egyébként nem is csodálkoztam amikor megláttam az illesztés mikéntjét. A külső borító 2 db 1x3-4 cm-es kétoldalas ragasztóval volt rögzítve a tárolóhoz. Ebből kifolyólag az illeszkedés sem tökéletes. Noha csap alatt még nem teszteltem, de biztos vagyok benne, hogy a víz az alumínium burok alá simán befolyik, aztán majd lehet szárítgatni.

    A belsejében 7 db "rekesz" helyezkedik el, ennek megfelelően meg is próbáltam 6 db kártyát és némi papírpénzt elhelyezni benne. Az újabb probléma az összecsukáskor jelentkezett, ugyanis a rögzítő kapcsot csak úgy tudtam bepattintani, ha erősen összenyomtam szegény tartót... aztán egy óvatlan pillanatban magától szétpattant. Meg kell jegyeznem, hogy lehet én voltam a hibás, az újbóli összeakasztást követően már nem pattant szét, azonban a szigetelés precizitásában ebben az esetben is kételkedem.

    Mindent összegezve ötletes, jó termék. Hasznos, ha valaki pénztárca és különböző irattartók helyett helyett egy zárt burokban szeretné tartani az okmányait, DE nem ekkora összegért. Egy kis bogarászás után könnyedén lehet találni a neten "kamu aluma walleteket" 1.500 Ft körüli összegért, kb. annyit is ér.

    VálaszTörlés
  2. A klón:
    http://ruhazat.zsibvasar.hu/unisex/kiegeszitok/egyeb/aluma-wallet-klon-penztarca-irattarto-4971723.html
    A klón, semmivel sem látszik ócskábbnak.

    VálaszTörlés
  3. Arról nem is beszélve, hogy ezek a tárcák az Ögon Designs tárcák koppintása. Az az egy, ami jó minőségű.
    www.ogon.hu

    VálaszTörlés
  4. Megtetszett és meg is vettem a szürke és fekete aluma vallet-et. Ezt senkinek nem javaslom, egy bóvli az egész. Nem vízálló, tiszta műanyag egy vékony alu borítással. A reklámban átmegy rajta az autó, ez a farzsebemben behorpadt. A záró kapocs nagyon gyenge, kicsit több kártyánál már nem lehet becsukni, mindig kinyílik. Ha rám hallgatnak, a tv-ben reklámozó cégtől ilyet nem vásárolnak.

    misibacsi6

    VálaszTörlés
  5. Egyetértek az előttem szólókkal. Rossz minőség, az egyiket vissza kellett küldenem. Senkinek sem ajánlom!

    VálaszTörlés
  6. Régóta szerettem volna ilyen tárcát, de a kommentek elbizonytalanítottak. Így elmentem személyesen megnézni a WS boltjába, és milyen jól tettem! Teljesen gagyi minőségű volt, belül el voltak szakadva a kis elválasztó rekeszek, a csatja is szétesőben volt. Majdnem 6000 ft-ért adták volna.
    Úgyhogy vaterán rendeltem 990-ért az utánzatot, gondolván, ennyi tanulópénz még belefér, ha az is ilyen rossz minőségű lesz. Meglepetésemre teljesen jó, nem szakadt és jól zár a csatja. Mondjuk én nem tömöm tele, tényleg csak 8-10 kártyát teszek bele, annyi az enyémbe simán elfér gond nélkül.
    Ja, és sokkal nagyobb a színválaszték is, mint a boltban volt.

    Biztos lutri ezeket vaterán rendelni, ezért olyat választottam, amire adtak 1 hónap garanciát.

    VálaszTörlés
  7. Normális minőségben 6-7 színben, garanciával olcsón:
    http://hobbyrendeles.hu/termek.1995.aluma_wallet_-_ezust

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Üdv!Ön mit szólna,ha én is reklám linket helyeznék el az oldalamra mutatva az Ön honlapján?

      Törlés
    2. úristen micsoda háborús bűn. égessük is el máglyán gyorsan

      Törlés
  8. Ócska termék irreális áron.

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.