péntek

Presto Garment Steamer



5 megjegyzés:

  1. Sziasztok, azért tartottam fontosnak, hogy írjak véleményt, mert rengeteg alkalommal vásároltam interneten, de előtte mindig körbejártam a dolgokat. A legfontosabb dolog ami befolyásolta korábbi döntéseimet az mindig a vásárlók véleménye volt. Sajnos ezt a terméket úgy vettem meg, hogy nem találtam róla egyetlen véleményt. A Youtube-on található reklámnál nincs engedélyezve a komment. Már ekkor gyanakodnom kellet volna, sajnos nem tettem meg. Az árnál is gyanút kellett volna fognom, hogy a 2-dik termék ha megvesszed miért olcsóbb 3.000 Ft-al. Amiről a reklámban nem beszélnek: ha akadálymentesen akarod használni szükséges hozzzá egy hosszíbbító is. A vasaló zsinorja mindössze 1,6 m. Súlyát tekintve nehezebb mint a jelenlegi BOSCH tipusú vasalóm, de bíztam benne a tv reklám alapján hogy valóban olyan könnyű lesz tolni a ruhán mint ahogy azt hirdették. Sajnos az sem igaz, folyamatosan olyan érzésem volt amikor vasaltam hogy most ragadt ada az anyag, mert annyira nehéz volt tolni. Ami a gőzölést illeti van benne bőven. Azzal az a probléma, hogy vasalásközben folyamatosan kapcsolgatni kell. Ha nem teszem meg vagy nincs gőz, bagy 2 percen belül az egészet kinyomja magából. Azt sem mondták a reklámban tehát hogy egy lajtos kocsi is kell vasaláskor, hogy folyamatosan biztosítsuk a gőzt. Ami a négy réteget illeti, egy függönyt valóban lehet 4 rétegbe összehajtva vasalni, azonban egy asztalterítő esetében ezt már nem mondhatom el.
    Összegezve: ha mégegyszer tehetném nem vásárolnám meg a vasalót. Nem is ajánlom senkinek. Inkább fizetek többet de ezt nem.

    Böbe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Böbe !
      Esetleg eladnád a vasalót ? Ha igen Engem érdekelne ! Köszi ,Bea !

      Törlés
  2. Szemét kategória.
    Nagyon nagy arányban már újonnan sem működik. Ereszti a vizet, eldurran a fűtőszál. Vagy csak melegít de nem gőzöl.
    Tipikus műanyag termék a boltok legalsó polcáról.

    VálaszTörlés
  3. Üdv. Valaki meg tudja mondani nekem h miért rezeg ha benyomom a gombot? Nekem gőz nem jön belőle, csak rezeg. Ha fejen állok se.... Apósomtól kaptam leírás nélkül... az előző is topshopos volt, imádtam. De ettől sikítógörcsöt kapok kb. Tudja valaki mit csináljak h gőzöljön? Köszönöm.

    VálaszTörlés

Kérlek mondj véleményt a termékről.